Thursday, March 7, 2013

RIDER!

Inilah dia xtvt kami sejak bergelar minah n mat rempit...kahkahkah..ada mcm abg zack n azura tak?? (kata kawan aku zilla kat fesbuk..kahkah) Dah lama dah xtvt ni, cuma baru sekarang je nak post gambar ni sebab dah lama blog ni menyepi dan sebagai kenangan untuk akan dtg. Tapi kitaorang pun sebenarnya bukanlah rider tegar, hanya sekadar mengisi masa lapang dihujung minggu. Pagi-pagi  kitaorg akan gerak ke Genting / Bukit Tinggi / PD / dan lain-lain...ikut keadaan masa tu. Then tengahari dah gerak balik KL sebab tak tahan cuaca panas. Adakalanya, kitaorg gi waktu petang. Yang penting bukan waktu panas ok. Naik genting pun boleh peluh mencurah2 kalau gi cuaca panas...fuhh!

Ada masa aku ikut skali, ada masa en suami je pegi. Tengok keadaan anak- anak aku dan masa keje kitaorg. Mula-mula naik motor ni, tersangatlah aku takut, sebab terlalu laju (bagi aku lerr...bg en suami dia kata tak cukup laju...adoyaiii..gigil kaki mak ni) Now sekarang ok ler. Apapun, kami happy sebagai suami isteri yg ranggi katanya..kahkahkah.. ;)

 Pose dulu sebelum ride

 Masa kitaorg tgh amik2 gmbr ni, Alisha n Dani tgh melalak kat pintu nak ikut..hahaha


ok, lets rideeeeeeeeeee...........zzzzzooooooommmmmm!!!!!!!..hilang~~~


No comments:

Post a Comment