Tuesday, January 12, 2010

Bercuti di BATU FERINGGI


Dah berminggu2 aku tak update blog aku ni. Malas semalas2nye nak update. Balik dari bercuti aritu, aku rasa bertambah malas nak update blog, mgkn mood bercuti tu masih belum padam lagik. Untuk pengetahuan sesiapa yg tak tahu lagi, baru2 ni (start mlm thn baru-4/1/10) kami 3 of family+iza adek aku gi la becuti ke Batu Feringgi, Pulau Pinang. Aduhhh!!! seronok betul bercuti kat Penang. Hilang segala ketensionan, keboringan dan masalah. Dah lama hubby ajak gi bercuti. Mula2 kitaorg nak gi Bali/Singapore/Sabah/Pulau2...tapi mengenangkan alisha masih kecik, so malas lah nak berangkut2 naik flight atau feri atau bot. Nak pergi jauh2 sket, tggu la alisha dah besar sket.

Tapi, walaupun kami hanya ke Penang, ianya sudah cukup membuatkan percutian kali ini sangatlah bestnya!!! Aku betul2 tak sangka Penang sudah membangun dgn pesatnya. Semasa kat sana, kitaorg stay kat NAZA HOTEL. Byk hotel yg cantek2 tp time kitaorg gi ni kan cuti sekolah + new year. So byklah hotel yg dah full. Dari 3 mggu sebelum tu lagi, aku dah booking hotel byk yg dah full. Yg ada ni pun naseb la. Tapi naza hotel pun dah kira ok lah. Breakfast pun sodapppp!

Thumb up!

Tempat titoq

Acecece..cehhhhh...

Penang Hill

Pool kat Hotel

Beach kat depan hotel

Toy Museum

Cicah air time!

Padang Kota

Asyik nak bukak topi je kejenya..



Apa pun aku tak ingat masa ni. Makan je ingat!


Hotel Lobby

Breakfast time!

nak tgk gmbr2 lain..gi tgk kat facebook amie_amilia@yahoo.com


2 comments:

  1. mana ko beli baju merah tu..aku nak cari buat baju tatkala badan ku semangkin munggil..
    beb, seluar kekotak tu seluar masa kat uitm ek..yg kite beli tak tettt tettt!

    ReplyDelete
  2. baju tu mmg 2 in 1. Aku beli kat JB. Seluar kotak2 zaman uitm hotak ko!! lama kedaukkk...seluar tu mane ntah. Mane muat wei..dlm gmbr tu seluar lain la...

    ReplyDelete