Wednesday, December 30, 2009

BeAr PlaYgyM

New playgym utk alisha

Sedang asyikkkk bangatt!

Aku amek gmbr, skit pun dia tak tgk kamera. Terlalu suker!


BEAR PLAYGYM ni hubby beli utk Alisha 3 mggu lepas. Hubby bawak blk playgym ni masa dia blk kerja. Alisha bila tgk je, aku bukak playgym ni dari plastik, bukan main suker dan tak sabar. Lepas tu, langsung tak pandang kiri kanan. Gmbr yg aku amik ni, masa pertama kali Alisha try playgym ni. Memang dia suka. Semua mainan kiri kanan atas bawah tu ada mengeluarkan bunyi. Tu yg dia dok asyikkk sgt. Aku panggil pun, dia buat tak reti jer! Kalau ibu zilla baca blog aku ni. Aku nak bg pesanan kat Baby Aliyah.." u should try this and it's better for ur diet exercise"... :-)



p/s: jgn mare taw aliyah..Auntie bg cadangan jer. Aritu kan aliyah ada masalah obesiti...

No comments:

Post a Comment