Tuesday, December 22, 2009

CUCI POKET SKET!

Hari ahad yg baru lepas ni, kami 3 of family tersangatlah boring dok kat umah. MIL dan FIL semua balik kampung di Perlis. So, dalam kul 4ptg, lepas ALisha bgn tido, hubby pun ajak kitaorg gi Jusco utk jalan2 bagi mengisi masa lapang. Sampai je di Jusco, wahhh!!! terlupa aku skrg kan tgh SALE. Disana sini semuanya sale..so! apa lagi...Pucuk dicita ulam mendatang..kehkehkeh. Menyesal aku kuar umah lambat sgt. Kalau aku tahu, pagi2 lagi dah ajak hubby kuar jenjalan.

Ini aku punyer! Blusher by Body Shop.
(Ini mmg blusher kegemaran aku sejak dulu lagi. Wlaupun bodyshop dah kuar blusher baru, aku tetap pilih yg ni gak. Warnanya x terlalu obvious. 04)

Ini hubby punyer! Jeans LEE
(hubby x pernah lagi pki jeans brand lee ni, selalu kalau brand lee dia akan pki kodroi jer, kalau jeans dia lebih suka levis, tp kali ni dia nak ubah selera. Bila dah pki aku nmpk ok gak, tp perut tetap tokleh cover gak..wakakaka)

Ini Alisha punyer! Tersangatlah comel. Aku suka sgt kasut ni.
(ada satu lagi warna merah, corak mcm chinese style, tp xde saiz...huhuhu)

Ini pun Alisha punyer!
(masa ni, baju baby semua OFFER gila2. Tersangat haru biru aku nak memilihnya. Tapi aku cuma ambil spasang baju tdo mlm, 2 pasang baju jln2, sehelai ala2 singlet)

Kehkehkeh...Sebenarnya kuar2 je dari kedai baby tu, aku terus pakaikan Alisha kasut baru dia ni...x sabar punya pasal!

Lepas letih jln2, apa lagi! ngappp laa!! dan menu kami hari ini...
MR. TEPPANYAKI
(mmg favourite hubby aku makanan korea dan jepun ni kecuali sushi)

Ini hidangan yg aku order. SALMON FISH wif PRAWN. Hubby punyer langsung aku tak sempat amek gmbr, dah habes!


p/s: kesimpulannya, penat jalan2 tp barang aku 1 jer!...huhuhuh

No comments:

Post a Comment