Sunday, December 20, 2009

Wedding Shahzamir at Perak

Jumaat minggu lepas, aku, hubby, Alisha dan beberapa org kawan hubby konvoi tu perak utk wedding Memey (kwn hubby). Kitaorg semua gerak dari KL dlm pukul 9.30mlm dan sampai di perak dlm pukul 1pg. Perjalanan agak lmbt sebab hujan lebat, maka dgn itu, kete kami semua pun byklah kalinya berhenti utk membuang hajat besar dan kecil akibat kesejukan. Tau je lah, org lelaki bila dah benti, mmglah lama..minumlah...smoking lah....kencing la...borak la...aduiii!! Aku yg menunggu dlm kete pun jadi Lebam! Nasiblah Alisha asyik tido jer..

Sampai je kat Perak, memey dan ayahnya dha tggu kitaorg kat tmpt yg dijanjikan,. Ini kali kedua aku menjejakkan kaki ke area Seri Iskandar. Sebelum ni aku pernah gi sini hantar adek aku miza kat itm seri iskandar ni. Dah maju lak aku tgk tmpt ni skrg. Kemudian, memey pun tunjukan Homestay yg dia dah reserve utk kitaorg. Wahhh!!! sungguh selesa...THANKS TO MEMEY SEBAB SUDI JEMPUT KITAORG DTG WEDDING KAMU, DAN THANKS JUGA UTK HOMESTAY YG TIPTOP! kami, 3 of family dan 3 org kawan hubby balik keesokan harinya after wedding, tp ada beberapa kwn hubby yg stay smpi ahad. Saje nak ronda2 Perak.


Masa on the way nak gi Perak. Kat hentian Tapah. Alisha dpt mainan baru. Hubby belikan. Tgh 'jakun' ler tu.

Masa pagi2 sabtu sebelum gerak gi umah memey, gi breakfast kat DELI CAFE.

Wedding Memey(lelaki)
sorry gmbr kabur sebab hari hujan masa ni.

Ni masa on the way nak blk KL after wedding.

On the way blk KL, lena sungguh Alisha tido. Dari perak-KL alisha tido.


2 comments:

  1. lain kali kalo pi perak,drop by umah aku kat tg.malim.seri iskandar tu dkt ngan umah FIL aku kat bt.gajah..ada nmpk tak signboard 'batu gajah'?

    ReplyDelete
  2. ada..mana aku taw nini. Lepas ni..bersedia je lah ko.Aku serbu!!!

    ReplyDelete