Monday, November 23, 2009

Gi mana??

CUBA KORANG TEKA??
Hujung minggu yg baru lepas ni kitaorang gi mana? Hurmmmm.....
Teka lah..teka....Bagi yg jarang pergi..dibawah ini, ada klu nya..Bagi yang selalu pergi, dok yam! yam! (duduk diam2) he..he..



Tau tak katne ni?
Takut tau tempat ni. Pameran alat2 penderaan. Aku masuk, bila dah tgk mcm2 jenis alat, jadi takut lak! Pastu terus kuar cepat2..takut malam tokleh tido..dok ingat jerk! (org yg dlm gambar tu tgh pikir lah tu..nak masuk idak..nak masuk idak..)



Kincir Air
He..he..he...tau tak katne ni? mesti dah ada yg kata...."Ooooo..ek eleh...sini...tau dah!" (tengok hubby tu, kemain ketepi lagik amik gambar. Malu tapi mau..)



Klu seterusnya..Ronda2 Sungai tettt...tettt...
korang mesti kata "a'ah..betul lah ni aku rasa tempat ni.." Dulu aku gi sini, aku rasa takdelah lagi bot2 ni bagai. Sekarang dah ada lak. Cepat tul membangun. Padahal tak silap aku baru nak dekat 2 tahun lebih je aku tak pegi.



Beca.
Ha..ha..ha...confirm korang kata "aku dah agak dah MELAKA...poyo tol lah minah ni" aku saje je suruh korang teka walaupun ramai dah tahu tempatnya.



Alisha kalau berjalan, inilah hobinya..titoq!


Pa..senyumlah sikit! Masam mencuka je
Hubby kalau bawak kitaorang berjalan, dia memang rajin tolak stroller alisha atau dukung alisha. Memang senang sungguh aku nak bershopping. Dulu orang kata kalau dah kahwin lama kelamaan, jalan pun dah jauh sebatu. Suami depan, isteri tinggal kat belakang. Tp, aku lak..aku kat depan, alisha ngan hubby sebatu kat belakang..hahahahah! Maklumlah kita org pompuan nak pilih barang kan lambat cam siput. Semua nak branded+cantik giler+terkini tapi MURAH! So, kenelah jln dulu.


Sebenarnya 3 minggu lepas, hubby menyuarakan pandangan nak bawak ninda tersayang kami jalan2 tempat yg ninda kami tak pernah pegi lagi. Pikir punya pikir punya pikir, lastnya huby kata nanti kita gi MELAKA je lah! bukan jauh sgt pun...kat KL ni semua ninda dah pegi! so aku pun bagi pihak ninda kami berhoreyyy! atas cadangan itu. So, patutnya minggu yang kitaorg gi mid valley, kitaorang gi melaka, tapi hubby kurang sihat..so postpone ke hujung minggu yg baru lepas ni. Mula2 dah tak jadi pegi sebab aku dan alisha kurang sihat..tapi atas kepura2an aku yg sihat, so kita enjoyyyy!!!!

Kitaorg pegi balik hari je. Pegi kul 12 lebih dan sampai umah semula kul 8.30mlm. Disebabkan kitaorg gi satu hari je, so kitaorg cuma sempat jenjalan kat area bandar hilir je lah. Itupun dah tak muat tgn beli itu ini. Tapi, ini pun dah kira TERBAEKKKKK dari hubby untuk kami semua kerana sudi meluangan masa, tenaga dan $$....Mama, Alisha, Mom, Ninda, dan Harith betul2 happy...ting! :-)


Aku ngan MIL beli baju 'beach' utk alisha..cuteeeeee sgt!

No comments:

Post a Comment