Wednesday, November 4, 2009

Hujung Mggu Lepas

Wah..dah berapa hari aku tak update blog ni. Semenjak kebelakangan ni, aku agak banyak keje yg perlu dibuat, ditambah pula dengan line internet yg tak berapa bagus membuatkan aku malas nak online sgt. Kalau online pun, stakat Facebook atau Ym. FB pun kalau bukak, lambat sgt received comment. Kesudahannya, aku sendiri yg marah. Lagipun semenjak dua menjak ni, Alisha asyik tido lewat je, so..masa nak online jadi terhad. Bila start tengah malam je, aku akan temankan hubby tgk DVD. Hubby aku mmg hari2 akan tgk DVD sebelum tido. Nanti ada masa aku tunjukkan koleksi DVD hubby ok! Mmg banyak giler..kalau dikumpulkan semula, dah boleh bukak kedai DVD cetak rompak kot...Hahahahah!!

Setiap hujung minggu, hubby akan bawak aku ngan Alisha ronda2. Tak kiralah kemana pun. Yg penting jenjalan..Sebab itulah janji hubby kat aku ngan Alisha. Kalau tak sabtu, ahad. Hari biasa, hubby mmg takde masa langsung untuk kitaorg, hubby selalu pulang lewat sebab keje yg menimbun. So..hari biasa, aku takkan kacau hubby wat keje. Tapi kalau sabtu atau ahad, hubby tak bawak aku ngan Alisha jenjalan, jawabnyer muncunggggggggg.........sedepa! Hujung mggu lepas, Ahad..hubby bawak kitaorg gi WANGSA WALK (shopping complex baru kat wangsa maju). Takde apa yg kitaorg beli, cuma baju sepasang sorang, yg lain tu makan!! Sabtu lak, hubby ajak aku gi mkn lagi...nasi lemak kat MARLIS CORNER. Mmg marvelous! (sampai gmbr pun lupa amik)


Alisha yg monyok sebab dia tengah tido dlm kete, pastu aku angkat masuk dalam stroller. Kiranya tak cukup tidolah ni. Tapi nasib dia tak merengek. 5mnt lepas tu, dia tido semula.

Ini first time aku makan kat POPEYES. Dia lebihkurang mcm kfc. Ada ayam, bun, coslow, kentang putar. Cuma rasa je lain sikit dr kfc. Hubby amik set ayam goreng. Aku lak amik set ikan. Pastu kitaorg tukar2. Hikhihkhihk..


Thanks hubby sebab bawak kitaorg jenjalan. Minggu ni tak rancang lagi nak gi mana.

2 comments:

  1. sedap tak makan kat situ? bila nak banje shu?

    ReplyDelete
  2. Shu: hahahahah!..oklah. saje nak try bende baru. Nanti amie belanje shu open house umah amie thn depan k..hahhaha!

    ReplyDelete