Wednesday, November 18, 2009

I'm Back!

Wahhhh!!!
Sungguh lama aku tak update blog kesayangan ku ini..(blink! blink!)
Sebenarnyaaaa...dah seminggu aku tak boleh upload pict dlm blog ni. Asyik failed je upload. Apa masalahnya pun aku tak tahu lah..penat dah aku 'godek' itu ini. Tak mau jugak dia upload pict. Ditambah pulak dengan keje aku yg semakin menimbun2. Sejak 2 minggu kebelakangan ni, ada beberapa kwn lama + client lama aku yg suh dok wat freelance design untuk diaorg. So, nak ke taknak terpaksa lah tolong gak. Tapi aku tak kisah sebab, buat design ni dah memang minat aku...nanti aku cite pasal freelance job ni k..sekarang aku nak cite pasal last week kitaorg gi jalan2 kat MID VALLEY.

Kalau korang nak tahu, dah begitu lama aku tak gi mid valley. Last aku pegi masa mengandung 9bulan. Gi tengok wayang ngan hubby. Pastu bila dah ada baby, malaslah nak gi tempat2 mcm tu. Ramai org..So, mggu lepas, memandangkan mood alisha ok..sabtu tu, lepas hubby settlekan keje kat ofis..kitaorg pun berdezuppp! la pegi mid valley. Tujuan sebenar ialah nak cari tempat mkn...tu yg tak toleh kiri kanan lagi tu. Lapar giler! So, sampai mid valley, terus kitaorg gi level bawah cari pot...dan akhirnya memilih....(inipun setelah tawaf nak dekat 100x sebelum buat pilihan)


'The Manhattan Fish Market'





Muka hubby yg sungguh kelaparan..Mcm nak terkeluar air liur sementara tggu makanan sampai. Tapi, aku suh gak dia senyum.


Sungguh menyelerakan!
Bawah sekali ada nasi goreng. Atas nasi tu, dia letak seafood mcm oyster, udang, sotong dan ikan yg digoreng dan disalut tepung. Pastu ada kentang goreng, coeslow dan beberapa jenis sauce. Ada gak dia letak lemon dan tomato. Sebelum dihidangkan, waiter akan bakar atas hidangan ni dgn api..saje lah tu nak bikin gempak depan kitaorg! elehh..kitaorg tak tekejut pun..


Aku ngan hubby kerjekan!


Lepas makan..kekenyangan! Nak bangun pun dah malas.

2 comments:

  1. aku pong pi midvalley ahad hr tu..aku ajak laki ku pi time squre dia bawak aku pi midvalley..hikhik..

    ReplyDelete
  2. Laa...ye ke? Ko tak ingat ke? Mid Valley ni kan tempat kita main2 dulu masa belajar? Ko ingat tak kita pergi cari kasut converse ko yg warna turqoise tu???, pastu mkn Kenny Rogers!

    ReplyDelete