Tuesday, August 18, 2009

BeRtaNDang di sHah AlaM!

Baru aku ingat..Bulan lepas aku ada gi shah alam. Gi umah sewa adik aku iza. Tahu jelah, nama pun umah sewa merangkap umah anak dara, so agak kelam kelibut skit lah ye. Tapi walaupun umah sewa, barang2 kat umah tu kira complete gak. Semua ada.Macam umah family. Cuma umah tu agak sempitlah..biasalah umah kat area sec 7 tu. Area pintu belakang Uitm dihatiku..
Tujuan aku dtg sini pun saje2 je, mengisi masa lapang. Lagipun iza suh kitaorang dtg, dia ngan kawan2 dia menjamu kitorang mkn. Baik sungguh kawan2 iza, marina dan ida. Thanks ya jamu kitorang! Iza buat menu yg aku paling suka iaitu Spaghetti Bolognese. Aku suka betul spagetti tu terutama yg iza buat. Sedap giler! Kawan diaornag beli buah2 dan mcm lah. Jamuan kecil kecilan.

Lagipun aku saje nak bawak alisha jumpa mama iza dia. Dulu masa dalam pantang, aku kan tokleh gerak sangat. Mak aku lak kadang2 da sibuk buat itu ini, so iza lah yang paling banyak jaga alisha terutama bab kalau alisha tak tido malam. Dialah orang yang paling sanggup berjaga temankan alisha. Aku dalam pantang mana boleh berjaga malam sangat, nanti mak aku kata boleh meroyan. Jadi, aku pun 'terpaksalah' berehat . Hurmmm....So aku mendapat layanan yang cuuuukuppp baik! Kat sini aku tak amik banyak gambar. Yang banyak pun gambar budak busyukk tu..

Hubby (baju putih), aku (sofa), ira (baju itam), apiz (pakai cap)

Alisha terkejut tengok semua orang mengadap dia.

Budak busyukk baru bangun tdo.

No comments:

Post a Comment