Monday, August 31, 2009

Masih di JUSCO lagi

Carik punya carik punya akhirnya jumpa gak gambar masa gi jusco aritu.

Tadi aku carik takde!


Sekarang ada plak..ishh..ishh (cari pakai lutut ker..)


Gmbar masa gi jusco ni aku dah transfer masuk dalam labtop. Pastu aku carik takde lak. Tu yang aku upload gambar barang alisha jer. Tapi ni dah jumpa lak!

Takdelah banyak sangat pict yang aku snap. Alisha masa gi jusco ni mood pun tak berapa baik. Sebelum gi tak tdo, tu yang asyik nak merengek jerk. Nasib aku bawak ramai bodyguard.

Hubby siap bawak Alisha masuk kedai mainan nak pujuk punya pasal.
Tengok muka Alisha tu..monyokk jer.

Sebelum masuk jusco lagi,muka dah menunjukan ketidaksukaan.

Hubby belikan Alisha kawan baru. Gantung kat stroller.

Adik aku ira (x pakai tudung), iza (pakai tudung)
Diaorang ni merangkap bodyguard Alisha.

mummy ira

No comments:

Post a Comment