Wednesday, August 5, 2009

First day

Tadaaa!!!
Akhirnya dapat gak aku wat blog untuk aku.Yesszz!!
Dari sehari ke sehari aku nak wat blog ni..tak gak mula-mula. Padahal kalu nak buat sambil pejam mata, cungkil gigi, potong kuku pun boleh. Cuma nak memulakan je yg malas skit..Lagi2lah bila dah ada alisha (my baby gurl), bila dah mengadap muka dia, satu keje apa pun tokleh nak buat. Dok mlayan dia jer yg suker senyum2 kambing. Patutnya blog ni aku buat sebelum bersalin hari tu, tapi keje kat opis bertimbun2..hurmm..terpaksalah menyetelkannya sebelum aku meletop! So, dgn adanya blog ni leh lah aku share cite ngan korang semua. Lagipun bila alisha besar, boleh gak dia baca sebab salah satu sebab aku wat blog ni pun untuk my baby gurl yg sorang tu..ummi sayang alisha! budak bushukk..

ini je untuk hari ni...

1 comment: