Monday, August 31, 2009

JALAN-JALAN

Ishh..lambat tul lah aku ni update blog aku ni. Semenjak pose ni rasa cam malas je. Kalau buka labtop benda lain yang aku surf. YM lah, baca blog orang lah, tengok barang2 terbaru lah..

akhirnya mengantuk dan tdo!


Ni baru nak cite pasal gi jusco masa balik johor aritu. Maklumlah bulan pose, boring lak duk umah takde wat pape. So, hubby pun ajak gi jusco tengok apa yang patut. Lagipun dah lama tak jalan2 kat jb ni.

Aku memang suka gi jusco tebrau ni. Byk giler butik.

Pastu barang2 dia semua cam best jer. Tapi kalau nak beli baju atau kasut ke yang aku lemah tang cari saiz mesti dah abes. JB ni kan dekat dengan singapore, so semua barang2 kat sini byk diorang lah dah kebas dulu. Masa park kete pun, byk kete singapore jer..mencik tul lah!


Tak byk sangat yang aku beli. Aku beli barang2 raya untuk family aku sikit. Untuk budak busyukk tu adalah skit beli utk dia. Kalau berjalan, tak sah kalau barang alisha tak beli. Barang aku ngan hubby jatuh no 2 3...huhu. Kadang2 langsung tak beli barang kitorang..uwarghhh..

kiut kan kasut ni. Aku suker!

Stokin ni aku nak sesuaikan dengan beberapa helai baju alisha yg aku dah beli aritu.

Baju ni tok alisha (mak mertua) belikan. Tapi aku masukkan sekali lah.

Baju ni aku suka. Fabrik dia bagus utk baby. Lembut sangat.

No comments:

Post a Comment