Thursday, August 13, 2009

Jom Skodeng!

Hurmmm...tugas aku mlm ni membazirkan masa menskodeng budak busyukk tdo. Bila tgk budak busyukk ni tdo, rasa syg semakin kuat kat dia. Bila tgk namanya girl tapi bila tgk tdonya mcm baby boy! Alisha dah 3 bulan, so tdonya pun dah semakin mengganas. Terkangkang sana terkangkang sini..kalau tak caya kat sini aku ada tunjuk buktinya hasil penyiasatan aku selama 2 mlm..Tapi aku cuma amik 2 keping je satu mlm, sebab masuk keping yg ketiga jer, bdk busyukk ni dah mula bergerak2. Mungkin flash kamera buat dia tersedar. Sebelum dia tersedar baik, aku stop! Kalau dia dah bgn, alamak jawabnya sampai ke pagilah aku ngan hubby tak tdo. Memang dia tak nangis bila bgn tgh mlm, tapi nak melayan tu..aduh! jenuh. Kalau tak dilayan kang, gamaknya satu taman dengar dia menjerit..aikkk!..aikk!..aikkk!..(x tahulah apa makna bahasa baby ni). Jom layannnn...




1 comment:

  1. aku taw aikkk! aikkk! aikkk! tu maksudnyer aik! tdo la da mlm nie beb!

    ReplyDelete