Wednesday, September 9, 2009

Budak busyukk kene INJECTION!

04.09.09 genaplah Alisha 4bulan..pejam celik pejam celik, x perasan cepatnya masa berlalu. Bila diingatkan kembali waktu bulan pose macam ni, tahun lepas aku tengah mabuk kepayang mengandungkan Alisha. Tak tertahan rasanya. Tapi bulan pose tahun ni, aku sedang menghadapi detik kegembiraan melayan kerenah permata hati ku NUR ALISHA ditemani suami yang sentiasa memberi sokongan.

Hari ini, 09.09.09 Alisha harus di inject kembali seperti bulan2 yang lepas. Macam biasa lah kul 10 pg, kitorang menuju ke klinik SERI INDAH iaitu klinik yang 'mengecek' aku mula dari aku mengandung sehinggalah sekarang 'mengecek' Alisha pulak. Klinik ni selalunya memang ramai sgt org, tapi hari ni agak lengang..mana semua orang pergi pun aku x tahulah. So, hubby bersyukur sangat, sebab arini dia pun ada keje, so takyahlah tunggu lama-lama sgt.

Apa yang menghairankan aku, hari ni Alisha inject, sikit pun tak menangis! Aku pun tak sedar bila jarum tu cucuk kat peha Alisha. Nak bukak kamera hp pun tak sempat. Tup! tup! Dr kata..

Dah siap!..bagusnya hari ni tak nangis...

kalau tak....(paham2 je lah suara Alisha kalau menangis..kalau tak 2 batu marhalah boleh dengar!)
Apapun hari ni semuanya berjalan dengan lancar..(biaselah..kalau budak busyukk tak buat hal selalunya semuanya akan berjalan lancar lerrr...hikhihkhik)

Dalam kete, sebelum sampai klinik. Marah sebab aku asik amik gmbr dia.

Depan klinik Seri Indah

Hubby kat counter tepi tgh daftar nama nak tggu turn.

Alisha lepas inject. Tak sempat kuar hp..dah siap dah!

Resit dan ubat. Ubat tu aku punya.
Sakit apa?? ooo..biarlah rahsia..hihkihhk
Sakit simple2 jerk

Disebabkan Alisha inject tak nangis arini, ummi upah susu lebih sikit!

No comments:

Post a Comment