Thursday, September 17, 2009

KURANG AJAR vs KURANG ASAM

Nasiblah aku pose!!!..kalau aku tak pose..lama dahhhhh!!!

Macam ni citenya...

"ko buka ym jap!" (aku dpt sms yahoo messenger dari someone)

Dengan sepantas kilat aku dengan tak sabarnya on labtop, connect broadband dan terus sign in yahoo messenger (ym). Semangat ni beb! Macam ada Hot Story jerk..bila aku dah start online jerk, terus aku taip..

"pe hal?..macam urgent jerk!"

"aku nak bagi ko sesuatu ni"

"pe dier?, best ker?"

"ermmm..best giler! tapi dengan satu syarat"

"syarat?..wei..cepatlah! den tak sabor ni hah!"

"ko jangan marah aku k.."

"okeyyyyyyyy.." (senang betul syarat ni)

Tunggu punya tunggu punya tunggu...lastnyer, aku accept beberapa file..dan inilah bendenya...

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,
Kalau dulu laki aku camni, confirm aku reject!

Dah macam orang zaman batu aku ni

Sian lah laki aku ni. Sabar ye pa!

Cun gak aku ni dolu-dolu..hihkhihkhik

Hurmmmm....ini memang dah melampau! mementanglah aku selalu keje buat super impose. Kali ni betul-betul kena kat batang hidung aku sendiri! Nak marah, adik beradik sendiri..tak marah..hati lak sakit...Lepas tengok, aku memang gelak besarlah! lepas tu ym pun jadi sepi.

"wei..ko marah ker"

"....................."

"alah..kan aku dah kata, jangan marah. selagi kita tak gaduh aku takkan sebarkanlah gambar ni..wakakakakka"

"dah la..dah la...aku taknak main lagi bende ni. Sakit perut aku gelak dah ni"

"cakap kat Jerui (azrul) selamat hari rayeeee...daaa...."

Dulu kalau jadi macam ni, mak aku selalu cakap sambil marah....

"Hah!! ni lah punca-punca bergaduh!!! suker-suker pastu japgi bergaduh!! ader yang nak kene ngan aku ni kang!!"

Disebabkan aku ni kakak, MAAPKAN jelah!!!!

No comments:

Post a Comment