Wednesday, September 30, 2009

Mai pi PADANG BESAQ!

Masa aku belajar kat Uitm Shah Alam dulu, ada gak kawan dengan budak2 dari Perlis dan Kedah. Diaorang ni selalu lah cite pasal padang besar. Pastu ada plak yang mulut jahat kata budak-budak perlis ngan kedah atau mana-mana yang dok dekat ngan padang besar selalu beli jeans levis kat situ. Asal budak-budak tu pakai levis je, mesti ada orang kata..

"Levis padanglah tu!" hahahhaha...

beselah zaman muda remaja. (Hah! lepas ni adalah yg mengata aku lak ni! pakai levis padang!) Korang ni......nak aku letak ke beg kertas ngan price tag levis tu skali???? hihkihkhihhk

Bila aku menjejakkan kaki ke perlis je, tempat yang paling aku nak pergi adalah padang besarlah. Balik first dulu aku pergi gak. Balik kali ni 2 kali aku pergi. Tapi takdelah aku beli banyak sangat barang cuma aku suka tengok suasana kat situ dan barang2 yang memang murah giler!! Dulu aku belikan mak aku kuali periuk belanga. Kemain suker lagi mak aku. Padahal dia tak tahu, orang kat perlis ini hari-hari tukar kuali sebab dah murah sangat.Hikhihkihk..Kali ni aku beli baju lak. Tapi time aku gi ni raye ke-2, so tak ramai sgt org..tu yang syokkk!! kalau tak nauzubilla punya ramai org. Confirm ketiak basah!

Padang besar area dalam bangunan.
Luar aku tak amik gmbr. Yg luar mcm kat jalan TAR tu je.
Cuma padang besar punya gerai luar+kedai2 luar lagi banyak.


Tepi keliling penuh kedai. Tengah2 ruang rehat ngan stall2 kecik.
Lengang sungguh! kalau tak, nak jalan pun susah.


Masa nak balik, hubby sempat belikan PULUT AYAM ni. Dia nak bagi aku rasa. Ini makan orang Thai. Tengok macam nasi ayam. Ada kuah sos+ayam+bawang goreng. Cuma ianya dimakan bersama pulut. Sedapppp!!!


Ni topi aku belikan untuk Alisha. Murah sungguh! RM7.00 jerk


Korang semua nak tahu tak, hubby beli apa????

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

Nak marah kang.....suami..

Ni lah dia laki aku...bebudak sungguh! Balik umah, dia dok takutkan Alisha. Alisha tengok je, langsung tak takut. Digigitnya topeng tu adalah..pastu gelak2..

3 comments:

  1. bukan aku ke yang penah org cop paki levis padan tu..badigol sood ler tu..kejadah nyer aku haram tak penah jejak kaki time tu ke padnag..sekarang org dah tak cakap levis padang tapi levis uptown..lagi le LOL! pesal tak cakap pi padang besar nak jugak aku kirim levis padang.. tapi ko kena ingta aku saiz 27 okkk! muahahahha

    ReplyDelete
  2. saiz 27 dah abis!!! giler kecik suar ko. Kurus betul ko. Tapi aku rasa levis padang ko tgk confirm tak berkenan kot. Tetap nampak ada macam tak ori la..tang mana pun aku tak sure la.

    ReplyDelete
  3. montot ku sudah kembali ke bentuk asal...hahahaa!

    ReplyDelete