Saturday, September 5, 2009

hari-hari malas ku

Baju tak berlipat...

Yang dalam bakul dah menunggu-nunggu turn...

Sampah pun dah berlonggok2, tak berbuang..

(baru je ingat nak kemas bilik cantik2 sempena nak raya nie..hihkhihk)

Apa??! Pemalas??

.....tak..bukan aku malas. Aku ni rajin++.
Tapi bila budak busyukk tu buat perangai..jawabnya semua koje aku terbengkalai..lagi2 lah perangai nye mengada2 jatuh dibulan pose ni..menambahkan lah kepenatan aku nak buat keje.

Tak mo tdo...pastu nak dilayan mcm raja. Bila aku pergi jauh sikit je dari dia..mulalah dia menjerit satu taman. Aduh!! berdesing telinga..Dari aku dengar dia tempik kuat2, baik aku tinggalkan semua keje aku. Dan akhirnya inilah kesudahannya..

Ni budak busyukk tu punya sampah lah..pampers dia!

Baju yang lum lipat lagi..aduh! banyaknyer..

Bakul besar aku + hubby punya
Bakul kecik budak busyukk punya

Udah..udah ler tu ngumpat aku pemalas..esk aku kemas kasi tip top punya!

3 comments:

  1. byk kain batik makcik pki kain batik kah?

    ReplyDelete
  2. so, ko tgk je kain batek tu, tahulah ko skrg betapa MITHALInya aku..

    ReplyDelete
  3. aik..ader ke mak x pkai kain batek...kesiannyer..jgnlah ikut dunia barat sgt..kan pempuan melayu....

    ReplyDelete