Tuesday, October 20, 2009

OPEN HOUSE

Minggu yang baru lepas ni aku ngan hubby ngan Alisha betul-betul tak larat dah nak gi open house. Banyak sungguh! Makanan pun jangan cakaplah...nasiblah perut aku ada satu, hubby pun ada satu, kalau tak, aku dah tumpang sumbat separuh makanan kat perut hubby. Alisha lak ada yang sampai tertido-tido gi open house. Maaflah yer sebab aku baru nak upload beberapa picture masa aku gi open house walaupun raye dah habis. Jum kita layannnnn...zasss!

Aksi Alisha pakai baju kurung.
(Dulukan aku pernah janji ngan korang nak tunjukkan pict Alisha pakai baju kurung. Ni lah dia!)

Beberapa picture masa aku gi open house ahad aritu. Ini gambar sebelum pergi, semasa pergi dan selepas pergi. (kalu korang perasan, ada gmbr sorang lelaki pakai baju hijau cerah sambil mulut ternganga-itulah dia Prof. Dr. Nazri yg sambut Alisha masa aku bersalin)

Balik dari open house, aku ajak hubby gi kedai manjaku (kedai jual barangan baby). Aku beli botol susu baru untuk Alisha. Aku beli yg betul2 besar 330ml...hahahhaha! biar Alisha minum manyak-manyak. Malas nak beli kecik2. Lagipun yg kecik Alisha dah ada. kadang2 tak cukup, tu beli yg besar. Botol Avent ni leh tahan sampai setahun, so tak rugi beli besar2 siap2. Yg lagi satu tu, hubby beli mainan untuk ALisha. Kalu korang nak tahu, ALisha suka main plastik sebab bunyi dia bising, masa kat kedai tu pun, ALisha amik mainan tu sebab disebalik kepingan kain2 tu, ada bunyi plastik dalam dia...chumellllll!!

2 comments:

  1. beso betul..darwisy dah 1 tahun setengah pun still guna yg sedahana..tu boleh pki sampai darjah satu..xoxo

    ReplyDelete
  2. hahahah!!..330ml tuuu..MIL aku pun kata besar betul..biarlah.lagipun yg kat kedai manjaku tu, saiz sederhana takde. Malas aku nak cari2 tempat lain lagi, azrul kata, beli jelah, aku pun beli je la..tapi ct, aku tgk botol tu, baru aku rasa senang ati sebab rasa alisha minum byk walaupun dia cuma minum 160ml je.

    ReplyDelete